شب زنده داران

به نام خداوندی که فریاد رس فریاد خواهان است

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

ساعت

امکانات

Alternative content



بدن خود را تجزیه کنید . به چه میرسید؟!

 بدن خود را تجزیه کنید . به چه میرسید؟!

اتم ، پروتون ، الکترون. و همه ی آنها حاوی مقداری انرژی هستند .  این یعنی اینکه شما در بنیانی ترین شکل از انرژی ساخته شده اید . این فقط مختص انسان نیست ، تمام عالم و هستی در اطراف ما از انرژی ساخته شده اند . ما هم یک بسته ی انرژی هستیم. خداوند مارا به صورت یک انتقال دهنده ی انرژی خلق کرده است . این یعنی اینکه محیط اطرافمان میتواند بر ما تاثیر بگذارد واز آن مهمتر اینکه شما میتوانید روی انرژی های اطرافتان تاثیر بگذارید ، یعنی اگر شما انرژی مثبت رو از خودتون صادر کنید این انرژی مثبت با انرژی  های مثبت اطرافتان یعنی مثبت ترکیب میشود واین کار شما را در یک میدان انرژی مثبت قوی قرار می دهد . این امر راجع به انرژی های منفی نیز اینگونه است . بنابراین هر کاری که کنید به خود شما باز خواهد گشت . مطمئنا شما این احساس را تجربه کرده اید ، مثلا هنگامی که در طبیعت هستید احساس بسیار خوبی دارید  و معمولا در شهر و در میان انرژی مرده ی آن احساس خوبی ندارید.
 

 

 

 


به عنوان یک مسلمان حتما یک بار هم که شده به مسجد رفته اید ، حتما انرژی مثبت آنجا را نیز تجربه کرده اید . حتما به این جمله نیز برخورد کرده اید که در جایی از مسجد نوشته شده است :" چیزی جز یاد و عبادت خدا همراه نیاورید ." به همین خاطر است که انرژی انتقالی مسجد بسیار مثبت و روحانی است . آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بیشتر مساجد به شکل یکسانی ساخته شده اند ؟! آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بیشتر مساجد و بناهای مذهبی دارای گنبد و ستون هشت وجهی هستند؟!! میدانید چرا ؟



این به خاطر این است که گنبد ها ، 8 وجهی ها و هرم ها قوی ترین ساختار ها را در انتقال انرژی دارا هستند. ولی اگر توجه کرده باشید خواهید دید که این معماری فقط مختص مساجد و ابنیه های مذهبی نیست !!

بدانید که این انتقال انرژی به نوع فعالیتی بستگی دارد که در مساجد و سایر بناهایی که به این شکل یعنی ، هرم ، گنبد و هشت وجهی انجام میشود . به فعالیت انسانی ای بستگی دارد که در این بنا ها صورت میگیرد . مطمئن باشید که بسیاری از فعالیت ها و تشریفات بعد از زمان اداری در بناهایی به این شکل به غیر از مساجد و بناهای مذهبی صورت میگیرد .

 

به این توجه کنید که گفتیم که اگر در این سازه ها انرژی مثبت جاری شود این سازه ها یعنی هرم ها و گنبد ها این انرژی را به اطراف هدایت میکنند واگر انرژی منفی و شیطانی جاری شود این سازه ها انرژی منفی را به اطراف هدایت میکنند.

 

 

حال منظور از "دروازه ی ستاره" چیست؟!

 

 دروازه های ستاره نقاطی روی زمین هستند که با نام "نقاط گردابی " معروفند ، این نام به خاطر انرژی زیادی است که در آن نقاط متمرکز شده است . جالب است که بسیاری از این طبقه ی ممتاز ساختمان هایشان را در همین نقاط گردابی بنا کرده اند ، منظورمان طبقه ی ممتاز شیطان پرست است . یعنی گروهی که لوسیفر شیطان را خدای واقعی شان میدانند. حال شما باید متوجه شده باشید که چه نوع انرژی ای در این ساختمان ها منتقل میشود ، به یاد داشته باشید که چه نوع موجوداتی با مناسک جادویی و شیطانی در این ساختمان ها احظار می شوند !

 

 

ایلومناتی تصمیم گرفته است تمام نقاط انرژی روی زمین را تحت کنترل خود در آورد . قابل توجه شما که بیش از 90% بناهای باستانی روی این نقاط انرژی ساخته شده اند . آنها قادرند با استفاده از جادو کلید این دروازه های ستاره را باز کنند البته با هدف دستیابی و ارتباط با ابعاد دیگر برای تغییر مکان انرژی ابعاد .
این دانش عبور از ابعاد هزاران سال است که وجود داشته و امروز هم وجود دارد . حرف X نشان دهنده ی محل تقاطع نقاط انرژی است . پایه و مبنای لازم برای باز کردن یک نقطه ی گردابی است . در این ابعاد تنها با تقاطع دو X باز میشود ، یکی روی  بعد ما و دیگری روی بعد دیگر ، بنابراین می شود نماد "ستاره ی 8 راس"


 

 

نويسنده: MAT تاريخ: پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:بدن,تجزیه, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

از ان روزی که این عالم به پا شد ، حسـین ابـن علـی ارباب ما شد ، خدا چو جام عشقی در جهان ریخت ، تجلیگاه مستان کــــربـــلا شد

نويسندگان

وضعیت آب و هوا

جستجوي مطالب

IP

design‬‏ abbasi01.Mohsen Abbasi